Music in the morning!

Godmorgon gott folk! Sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade vill säga. Fasan va jag hade svårt för det inatt och det blev inte bättre av att man hade en bebis som låg och tryckte på urinblåsan, fasan va jag va uppe och kissade :P När jag tillslut hade somnat in så vaknar jag av att Kristoffer säger "Nej nej nej" till mig så jag vaknade och kunde inte somna igen :P haha. Jäkla skit, men efter att jag kröp lite närmre och snodde lite värme så somnade jag gott tätt intill honom :) Tackar vi för.

Käkade nyligen frukost och kollade på Jim's värld men är nu dags att göra sig iordning så jag kan sätta min i bilen och åka mot mamma sen. Yes, idag är det ju dags för shoppingturen mot Charlottenberg och Norge som gäller. Som jag har väntat och längtat efter denna dagen, haha! Nåja, håret ska plattas, sminket ska på, kläder ska letas fram och åka på så jag får nog dra på tempot lite här hemma nu! Hoppas ni får en bra dag. Vi hörs via sms och mms senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0