Magbilder

Tänkte bjuda på lite magbilder såhär på fredagskvällen! Bilderna är nyligen tagna så är alltså magbilder för vecka 37! Jag brukar mäta mig runt om varje vecka och nu är måttet uppe i hela 96cm från naveln till naveln (om ni fattar hur jag menar?)! Ta fram ett måttband och ta fram 96 cm. Det ser inte ut att va så farligt när man håller ihop måttbandet men ändå ser magen så stor ut :P hehe.



Så här är alltså magen i vecka 37!
Tänk att vår plutta ligger där inne och är typ helt klar för att komma ut till oss när hon känner för det. Konstigt när hon kommer ut och man ska förstå att det är hennes små sparkar till stora knuffar man känt där inne! Häftigt :)


Kommentarer
Postat av: linnea andersson

åh mysigt! :)

2011-05-28 @ 20:33:35
URL: http://linneaafoto.blogg.se/
Postat av: Linda

åh, gullig mage!

du kommer bli en suverän mamma!

2011-05-29 @ 21:32:47
Postat av: emma

Vad stor du är nu Linda :D jag kan inte fatta att du ska ha bebis snart :D !!

2011-05-29 @ 23:09:19
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: jessica

hej linda!! jag heter jessica, och jag läser din blogg varje dag och jag tycker om din blogg väldigt mycket, vad kul att du väntar ditt första barn och jag hoppas att det kommer att gå bra med ditt barn, du kommer att bli en suverän mamma och jag tycker du gör bra låtar:) jag lyssnar på de låtar och jag tycker att du sjunger bra :)

2011-05-30 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0