Inlägg efter inlägg..

Skrev ett x antal inlägg igår som fortfarande inte kommit upp? Vad är det för fel på blogg.se nu då???? Börjar bli lite trött på detta. Jag som gillar blogg.se så mycket annars. Irriterande. Nåja, jag gör ett nytt försök och hoppas på att detta ska komma upp.

Senare idag (om blogg.se tillåter :P) så ska jag lägga upp lite bilder på nya jackan och skötväskan. Försökte ju som sagt igår men gick inte. Jag ska även fixa in text och bilder om vecka 34 innan vi REDAN går in i vecka 35 på onsdag :) Hihi, inte långt kvar! Krikke tycker dock att det känns som hon aldrig kommer ut :) hehe. Ja, lite sådana inlägg blir det idag och kanske även lite shopping då jag ska in och kika efter korgar till skötbordet en gång för alla. Nu vill jag ha hit korgar och få klart detta nu!

Lite fix med mig nu sen blir det stan. Vi hörs i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0