Hi peeps

För snart en timme sedan ringde Krikke's alarm och det va dags för honom att gå upp, stackarn va så trött. Jag som också borde vara trött vaknade och fick springa och kissa i vanlig ordning. Känns som man gör det en miljon gånger om dagen nu :P Hur som helst så efter mitt lilla toabesök så kunde jag inte somna om och jag blev allt mer hungrig, så det va bara att kliva upp de! Blev att fixa några mackor, vinka hejdå till älskling och sedan käka frukost till Jim's värld. Efter frukosten så placerade jag mig i sängen igen och nu sitter jag här och kollar på Jim's värld. Fick lite tröttfrossa så att smyga under täcket igen va skönt! :) Känns i kroppen att man är något sliten än så kanske ska ta en liten nap på 20-30 min efter J'sV. Har lite tvätt att ta tag i sen också. Kan ju inte tvätta allt man har på en dag då eftersom man måste vänta tills allt på tvättstället är torkat så man kan vika bort de :P haha. Ja ni ser ju vilka "problem" jag har här hemma :P mig gör det inte ett dugg, håller mig sysselsatt om dagarna. Just nu längtar jag väldigt mycket till den sista. Då ska vi dra iväg på en shoppingtur utanför Karlstad's gränser. Blir kanske att vi åker över till Norge också i samma veva. Vilket som ska de bli kul att komma bort lite, även om det bara är över dagen, men just att inte se samma ställe eller gå i samma butiker (lokaler).

Men men, nu ska jag fortsätta kika på tvn här en stund och vila lite innan de blir upp och fixa lite här hemma. Lite mulet ute och så så det passar bra att bara va hemma idag och dola. Ikväll är det dessutom en bra tv kväll - Total blackout, En unge i minuten, Pirates of the Caribbean och NittiLeaks. Tyvärr är ju Pirates samtidigt som En unge i minuten och sen NittiLeaks. Men En unge.. är givet! (Även Pirates men den filmen har jag ju iaf)


Kommentarer
Postat av: Carro

Passa på att köpa blöjor om ni ska till norge! Skit billigt :)

2011-05-17 @ 07:34:09
URL: http://carolinestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0