Hemma!

Nu är jag hemma och funderár på att ta något att äta faktiskt. Blev endel godis och cola hos Johanna så lite salt skulle sitta på sin plats och nu va det längesen jag käkade så jag borde nog få i mig något tror ja. Har iaf haft en jättetrevlig kväll hos Johanna. Blev att möta upp henne och Elliot på maxi för att köpa lite gottit och sedan åka hem till dem. Väl hos dem så matade jag Elliot så han fick i sig sin kvällsgröt. Haha ungen är bara för go! Riktig liten solstråle! När Elliot efter många om och men gick med på att sova så kollade jag och Johanna på Big Brother och fortsatte med godisätandet och avslutet allt med att kika lite på Lady Gaga's konsert som gick på 1:an. Ja, kvinnan har ju endel konstiga kläder (saker?) på sig, men show är det ju! Tusen tack iaf till J och E som gjorde min kväll slapp och bekväm :) hehe. Och tack för blöjorna!

Nej, om man skulle ta sig något att äta då? Lite Sex and the city till de också tror ja eftersom älsk är hos "Gustifer" än. Han va visst inte så mycket för Sex and the city min man :P haha



Har en liten fröken i magen som gillar att trycka nedåt.. Mamma säger: ta en paus nu gullunge! :P
Fullt ös hela dagen har de varit idag, men skönt är de också så man vet att hon har de bra där inne!


Kommentarer
Postat av: Killmamman

vad fin du är! vilken vecka är du i?

2011-05-14 @ 08:31:20
URL: http://killmamman.wordpress.com/
Postat av: emma

Men Linda... Fattar du ingenting? T har fullt upp med cheerträning i magen :D hon kommer bli en stjärna!

2011-05-14 @ 09:55:21
URL: http://emja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0