Göra sig iordning kanske?

Sitter bara och slappar nu och hoppas på att lite smärta från min kära kropp ska försvinna :P haha. Ska väl ta och göra mig iordning snart för att åka in mot stan. Ska ju lämna mobilen till tjejen som ska köpa den och även tvätta T's kläder då. Packade ner allt igår och jag tycker väl inte att de såg ut att va så mycket tills jag fyllde IKEA påsen. Då såg det ut att vara lite mer :P Men då är ju allt vi har i olika storlekar nedpackat så det blir väl inte meeega mycket heller. Har en knodd i magen nu som knuffas och håller på, så gosigt så! Hon kanske känner på sig att jag skriver om henne/hennes kläder ;)

Ikväll är det dags för jobb igen, men idag sitter jag i entrén ist för att stå i garderoben. Lite tråkigt men ändå skönt för mina fötter tror ja :P Men börjar inte förens 21.45 ikväll så de hinns med lite tvätt och annat.

Ska lägga ifrån mig datorn nu så jag kan göra mig iordning och dra sen! Ha en bra dag så hörs vi sen.


Kommentarer
Postat av: emma

Åh! Lindis då, hoppas du snart slipper känna av någon smärta, i alla fall för ett tag. :)

2011-05-21 @ 17:42:44
URL: http://emja.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Vad roligt med lilla bebisen, grattis! Och det kan nog vara skot att fa sitta ner lite :)

2011-05-21 @ 19:35:55
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/
Postat av: Våran lycka!

De närmar sig för dig:D Sj kör jag på en ny start. Lång väntan och förväntan.

Lycka till!

Postat av: fia

måste säga att du är sjukt duktig som jobbar!! :)

2011-05-22 @ 11:04:50
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0