Godnatt!

Hemma igen. Blev käk, snack och en liten biltur runt i Karlstad. Kikade förbi mormor's och även några av mina kusiners gamla hus. Kul att kika lite och se om de ändrats något. Ett hus såg precis ut som förr ungefär medans det andra va annorlunda. Tänk att man spruingit där när man va en liten plutt :) Många minnen finns i de husen! Nu är jag iaf placerad i min säng. Sitter och kollar på Ett päron till farsa som är på 6:an. Funderar dock på att dra på någon annan film då dessa Ett päron till farsa filmerna är rätt välsedda vid det här laget. Ja så får det nog bli. Börjar även bli ganska trött så ska väl gå och tvätta av mig sminket och så innan jag drar på någon film ifall jag skulle somna.

Hoppas ni haft en bra lördag. Förstår att den även fortsätter ett tag till för endel av er! Hade den nog gjort för mig med om jag inte haft lillan i magen, men nu på slutet har man blivit så trött av sig (så länge man inte är på jobbet), så nu tycker man de är skönt att varva ner och bara slappa i sängen ett tag innan man ska sova, ist för att vara ute på äventyr hela natten :P haha! Men lite sömnlösa nätter och fötter som skaver efter mycket dans med tjejerna är ju knappast slut än. Det pågår nog hela livet! Ibland måste man ju få hitta på sånt och gå ut också även om man har barn. Menar absolut inte att man ska göra det jämt, men någon gång lite då och då måste man få unna sig! Tur att jag och älskling kommer så bra överens när det gäller sådana saker så vi båda kan göra saker vi vill, både var för sig och tillsammans :)

Men nog om det. Jag va ju trött skrev jag ju? Gick nog över lite. Men film, det får det bli nu!
Godnatt på er / Tölmajan Linda, haha!


(På väg mot sthlm och Sonisphere -2010)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0