Från liten till stor

Jag tänkte på det va mycket en bebis växer i magen på en. Jag kikade på de bilder jag brukar lägga upp tillsammans med text om varje ny vecka. Jag kommer ihåg så väl när jag började följa veckorna och de där bilderna och bebisen va så liten :) Jämför man de bilderna med de man lägger upp nu så är ju bebisen jättestor, men ändå ska den bli större! Inte klar än på några veckor :)

Men är det inte lite sjukt ändå.. Om ca 7 veckor (+ -) så är jag en mamma och Kristoffer en pappa. Skulle ljuga om jag sa att jag inte njuter av tanken varje sekund!



Såhär mycket har iaf bebisen växt i magen från vecka 10 till vecka 33. Växer ganska snabbt ändå!


Kommentarer
Postat av: J

Egentligen så är ni redan föräldrar :) Men det först om 7 veckor ni får arbetsuppgifterna!

2011-05-02 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0