Färgade ögonbryn - har du testat?

Ja om jag säger såhär. Det va ju enkelt att färga, nemas problemas. Men jag valde ju färgen brun och det skulle jag inte gjort för det hände inte alls mycket kan jag lova :P De syns lite lite mer men inte mycket alls och de är fortfarande för ljusa för min smak så ja, i veckan får jag köpa brun/svart färg ist så det syns lite bättre.

Någon som testat förresten och kan säga om brun/svart eller svart är bäst?
Jag vill inte ha för ljusa men inte helt svarta heller. Jag använde Depend nu, finns det något bättre märke?
Vill färga brynen hemma! Tips på färg och märke skulle vara väldigt uppskattat :)


Nåja, nu ska jag ta och spraya lite tan spray på kroppen så man får lite färg.
 Av den vet jag iaf att jag blir brunare och tur är väl det ;) hehe!


Kommentarer
Postat av: Chefen

Använd den brunsvarta! Svart blir verkligen svart, inte snyggt.. ;) puss chefen

2011-05-06 @ 23:46:19
Postat av: Louise- Lokes Mamma

Jag tycker helt klart brunsvart :-)

2011-05-07 @ 13:28:53
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Malin Bryggegård

Prova att ha på färgen minst en halvtimme bara, för jag har brun och mina ögonbryn blev väldigt mörka faktiskt :) Försök igen!

2011-05-07 @ 21:03:12
Postat av: nicole ninnii karlsson

jag har prövat brun/svart och tro mig, det blir svart Linda ! ;)

2011-05-08 @ 00:59:28
URL: http://lillanikkii.blogg.se/
Postat av: Emma

Brun svart tycker jag är bäst, men jag målar i brynen också för dom blir inte så väldigt markerade, eller hur jag ska säga :)

2011-05-10 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0