Desperata hemmafruar!

Placerat mig i sängen och kollar på DH. Inte varit en sådär mega händelserik dag för mig men lite handling blev ju och så. Dock inga mer pyjamaser till lillan då jag totalt glömde bort att fråga krikke när vi va och handlade :p Men ja kollar väl efter det när vi drar iväg på den där dagsturen som är om 2 veckor. Längtar! Ska bli kul att åka iväg och shoppa någon annanstans och bara komma bort på en dagstripp :) Får se om de blir Charlottenberg eller om det blir Töcksfors, kanske även blir Norge samma dag eller något annat stopp. Ah gött ska de bli vilket som! På tal om gött så har mitt sug för ngt satt igång igen. Det där lilla suget efter något kommer och går och nu är det tillbaka. Jag gillar det inte!! Grrr!! Men men, får försöka stoppa i mig nyttiga saker men är ju lite svårt att välja ex äpple när suget skriker choklad :p Hoppas suget försvinner snart iaf, brukar vara i några dagar. Men nu börjar DH igen så ska återgå till tv tittandet. TTYL.


Kommentarer
Postat av: Sanna

att åka iväg en dagstur är ju så otroligt skönt.

Jag skulle oxå behöva åka iväg en sväng och bara göra något annat än vad man är van vid. ÄLskar det !

2011-05-17 @ 22:24:47
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0