Bra dag tack vare mina leggings!

Alltså detta med att man växer och växer har inte rört mig speciellt mycket i ryggen tills idag då jag drog på mig ett par svarta jeansleggings (jag som ÄLSKAR kolsvarta jeans/jeansleggings). Jag kände mig som en tjock korv och blev på riktigt dåligt humör när jag såg hur byxorna satt på mig. De sitter väl inget fel på benen (eftersom jag kan växa i dem ytterligare där), men i midjan så är de jobbigt för jag måste vika nedkanten fram för magens skull men det är obekvämt att inte vika ned den bak också men skulle jag då böja mig så skulle jag gissa på att jag visar rumpan. Jag fick lite ryck när jag höll på och försökte få dem att sitta snyggt utan att känna mig som en flodhäst, men utan resultat. Tog av mig byxorna och tjurade en stund och tyckte att detta va nog det största problemet idag.. Tjocka dumma mig! Ja, ungefär på den nivån låg det. Hemskt.

Ist så letade jag fram ett par andra leggings med spets i sidorna. Satte på mig dem och vek ned kanten, drog på mig ett linne och vips, känner mig inte alls som en stoppad korv nu och det klämmer ingenstans heller då denna kanten går att ha nedviken utan att man visar rumpan när man böjer sig.
Tack kära leggings, ni har gjort min dag!


Bilden är inte från idag, men det är samma underbara leggings!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Hahah, vad söt du är gumman! :D Oavsett om de var lite tighta så är du grym som tagit dig såhär långt utan mammabyxor :D PUSS

2011-05-03 @ 14:11:44
URL: http://madeleines.se
Postat av: emma

Haha, lilla gulliga Linda! Tur att du hittade de andra leggingsena ;) <3 Du är så go!

2011-05-03 @ 22:34:59
URL: http://emawa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0