Vår barnvagn!



Här är vår barnvagn. Lite dåliga mobilbilder kanske men ni ser ju hur den ser ut iaf. Att den är helsvart med detaljer av reflexer gillar jag/vi. Jag personligen kan tycka att många färger är fina på en barnvagn men själv vill jag helst ha en helsvart. Och när jag pratade med Krikke om det kändes de som att vi låg på samma nivå gällande det så de va ju bra! En svart nu iaf, en färgad nästa gång kanske? :) hehe.

Detta är iaf som ni ser en Brio vagn. Trots att det är en kombivagn så är den hög och bra så det va ett stort plus! Som ni ser är den inte heller så bred som några vagnar kan va vilket jag gillade då varken jag själv eller Krikke inte är världens största människor. Krikke är väldigt lång men vi passade bra med denna så vi är nöjda :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin den va :D

2011-03-03 @ 18:02:19
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: ella

detta är väl ingen brio sing vagn? :P

2011-03-04 @ 10:13:43
Postat av: Sanna

Vad kostade den och vart är den köpt? ser bra ut!

2011-03-27 @ 12:58:16
Postat av: Farmor

En bra köp av farmor och farfar.

2011-04-10 @ 16:59:50
Postat av: Mormor Chris

japp håller med farmor där jätte bra köp för den är fin: )

2011-04-11 @ 08:42:04
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Vi köpte en brio kombi till Zelda och jag har varit supernöjd med den!

Om hon somnade ute och det var kallt så var det bara att bära upp liggdelen.

Ni kommer bli supernöjd med eran vagn!

2011-06-17 @ 22:04:56
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0