Tröttsamt.

Är hemma nu efter mycket prat och målande hemma hos mormor. Va många kusiner, kusinbarn där osv så jag och Emelie har målat lite teckningar :)

Börjar ju bli riktigt trött på att vara sjuk nu. Inte alls kul att gå runt och ha ont och va helt tät i näsan. Jag funderar därför på att göra mig lite kvällsmackor och ett glas O'boy och sedan hoppa i säng och kolla på någon film. Skönt att bara ligga och slappna av lite och försöka sova sen.

Ska upp i tid imorgon för att följa med till djursjukhuset med Zazzie. Vill vara med och höra vad de säger om henne. Skulle egentligen haft Elliot imorgon också men eftersom jag är sjuk vill vi inte riskera att han blir smittad nu när han precis blivit frisk från en förkylning. Får leka med lillgrisen till veckan ist :)

Men nej, nu ska jag kurera mig med lite citron och halstabletter, ja efter mackorna förstås!



Krya på mig ;P


Kommentarer
Postat av: emma

åh så fin du är! :D

2011-03-04 @ 01:07:42
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0