Nej nu...

Jag börjar bli hungrig här hemma. Känns som jag är bakis? :S Knepigt det där. Jag har iaf inte druckit på över 27 veckor, och självklart är de för pluttan i magen :) Men iaf, tillbaka till ämnet jag skulle komma till. Min kära pojkvän tycker ju att jag är som en komapatient när jag sover länge osv. Nu på senare tid har han tagit över den titeln, utan tjaffs. Det står helt klart att det nu är han som sover som en komapatient :P


VAKNA NU ÄLSKLING!!




(Hoppas ingen tar illa upp för uttrycket komapatient. Vet att sådant kan vara lite känsligt ibland om någon känner någon som är i den "situationen". Detta är iaf bara på skoj, hoppas ni förstår!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0