Min älskade hårboll!

Imorgon ska vi till läkaren med en av mina absolut bästa vänner och familjemedlemmar, nämligen Zazzie. Min svarta katt som bor kvar hos mamma. Hon har blivit väldigt tjock men är ej med kattungar för hon är en innekatt och hon är tjock på ett litet konstigt sätt så de tyckte vi skulle åka in med henne.. Bara tanken av att det är något fel på henne gör mig fruktansvärt ledsen och det gör ont i mig. Hon är ju min bebis, precis som kitty min gråa katt som också bor kvar hos mamma. Det som är bra är att hon är precis som vanligt. Busar, sover, äter, dricker, går på lådan osv.. Så vi hoppas på att hon bara lagt på sig fläsk på ett konstigt sätt eller att det är något annat ofarligt.




Mammas älskling, du får inte va sjuk så du måste lämna mig nu!
Du måste ju träffa min bebis och vara med under hennes första år!
Min gosigosi Zazzie! ♥


Kommentarer
Postat av: EvelinaFredin

naaw vad söt,

hoppas inte det är något allvarligt med henne så hon måste bort, de hoppas jag verkligen inte!

det gör så fruktansvärt ont att förlora djur,

jag hade en kanin förr, eller vi hade närmare 10 stycken just DÅ. sammanlagt har vi haft ca 50 st.

men våra grannar ringde till ngn för att dom blev irriterade på våra kaniner när dom åt mat :o

så vi var tvungen att skjuta dom, än idag gråter jag över hur jag hör skottet den natten, jag hörde det aldrig i verkligheten, men kan föreställa mig det..

sen hade vi en hund som vi måsta ta bort 07 för han blev sjuk, han började vakta jätte mycket och skälla på alla och han började hugga mot oss och bita oss,

Idag jag är glad att han bet tag i min hand, för jag har en tydligt ärr vid tummen som påminner om han.

sedan har vi 2 katter just nu,

en av dom hade en bror, ( dom är utekatter, typ bondkatter?)

sen då slutade Tuff, som han heter, komma hem, han kom inte hem på jätte länge, och när vi väl fick hem han så var han jätte aggresiv och sen stack han igen, och då visade det sig att det var en kärring en liten bit bort som börjat släppt in han i sin lägenhet, matat han och gjort det till hans hem, så hon tog våran katt..

det var hemskt, och hon vägrade ge tillbaka han.

och än idag vet jag inte ens om han lever..

jag tror inte det..

2011-03-03 @ 20:45:51
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Naw, liten då. Hoppas det inte är något allvarligt

2011-03-03 @ 21:37:49
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0