Massvis med grejer!

Hallå bloggen!


Nu är jag hemma från stan, placerat mig i soffan och ska strax dra på Paranormal activity 2. Har ni sett den? Jag har hört att den ska va bättre än 1:an.  Har endel mesproppar runt mig som "grina" för 1:an men sååå farlig va den ju inte ;) Läskigt men det är kul det!

Idag på barnmässan så fick vi två (tre st med mammas hjälp) väskor med massa saker till bebis. Det va riktigt kul att få kika i väskorna när vi kom hem och få massa blöjor och annat skoj. Jag skulle ha tagit kort på allt vi fick, men jag glömde bort det när jag väl satt med det för det va så kul att kolla igenom allt och sedan packa ner allt som inte skulle in i garderoben och annat. Kanske kan hitta bilder på internet på en av väskorna iaf :) Ska även hämta ut en box och blöjhink på Barnens hus någon gång framöver. Då blir det mer saker. Men alltid bra att ha. Man får ju små tuber med krämer, bad olja, shampoo och annat som är perfekta att lägga ner i skötväskan sen längre fram :)

Men nog om det nu, nu blir det film!
Scäääääry!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0