Längtan!

Har jag sagt hur mycket jag älskar dig?



Av mina tre helt fantastiskt underbara kusinbarn träffar jag denna lilla prins (på bilden ovan) mest av dem alla. Skulle vilja träffa dem alla lika mycket men blir mest att jag träffar Elliot eftersom jag har mer som en systerkontakt med Johanna. När jag är med plutten E så kan jag inte annat än känna stark kärlek för den lilla skitongen. Han är så otroligt go den ungen :) Och när jag är med han eller passar honom så längtar jag jätte mycket efter min egen lilla trollunge! Ska bli så otroligt roligt när hon kommer ut :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

söt !

2011-03-25 @ 13:17:12
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men jag blir ju helt tårögd av allt tönt du skriver om E. han älskar sin moster linda också, hans mamma med!



jag cykla på Haglund nästan tunneln vid mormor, konstigt att du inte kände igen :P PUSS

2011-03-25 @ 23:37:55
URL: http://blogg.mama.nu/johannadali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0