Inte nöjd!

Har nyligen fixat mig lite. Kan ju inte gå runt och se ut som en säck potatis jämt. När jag fixat smink och sånt så gav jag mig på mitt fågelbo till hår och skulle platta de. Sovit med blött hår så, ja det va ju inte vackert om man säger så.

När jag va klar med håret så plockade jag bort allt i vanlig ordning och kollade sedan ner på händerna.. RÖDA!! Va fan.. hårfärgen fägar av sig när man tar på håret och ändå har jag tvättat håret några gånger efter färgningen. Och inte nog med det, håret färgade av sig på mitt vita TapOut linne som jag drog på mig förut. Jäkla skitfärg! Kommer aldrig mer använda den färgen. Visst att färgen på linnet och händerna går bort men jag blir irriterad och har aldrig varit med om liknande med någon annan färg förut. DÅLIGT!!!



Kommentarer
Postat av: Sanna

vad va det för färg du använde ?

2011-03-25 @ 13:45:44
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0