Halv 8 hos mig.

Kommit hem nu efter lite handling i stan. Blev en liten liten shoppingpåse, men desto större matkasse med hem. Jag har packat upp allt och slappat lite här. Kikade då in på min kusins blogg och hon skrev om Halv 8 hos mig. De hade jag totalt glömt bort. Jag vill se de eftersom de är i Karlstad denna veckan. Ja tänkte iaf att jag skulle hinna laga iordning lite mat tills dess så jag har lite brottom nu. Potatis, köttbullar och gräddfil med gräslök i. MMM älskar det :)


Vi hörs efter halv 8 hos mig så ska jag visa er vad min lilla shoppingpåse innehåller och även berätta lite andra saker som komma skall ;)

TTYL.


Kommentarer
Postat av: chris

Åh va gott : )

2011-03-01 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0