Håll tummarna med mig idag!

Jag blir strax upphämtad av min mamma och då ska vi åka hem till henne och sätta på Zazzie hennes koppel har jag bestämt. Jag vill inte att hon ska behöva sitta i en bur hon aldrig gjort förut och va rädd och förvirrad. Buren åker självklart med men vill ha henne i mitt knä så mycket jag kan. Är nog för bådas skull skulle jag tro. Jag känner mig lugnare då och jag hoppas hon gör de också genom att va nära.

Jag (tror inte på gud MEN..) ber till gud att det inte är något! Vill bara höra att det är en liten tjockis vi har att göra med. Tyvärr är det ju vanligt med cancer, cystor osv i hennes ålder. Hon blir ju ändå 13 år i år. Om det är en ofarlig cysta så blir jag lättad ändå. Bara min sessa mår bra då kvittar resten!


Gammal bild på mig och mina hjärtan!

HÅLL TUMMARNA MED MIG NU!!


Kommentarer
Postat av: Helena & Gunnar

Håller alla tummar jag bara kan!!!!!

2011-03-04 @ 10:30:10
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Haha ja man längtar ju o man väntar ju så himla mkt nu när man är så nära hehe..!

Oh tackar hoppas bebis kommer trivas där;)

2011-03-04 @ 10:55:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0