Glädjetårar!

I förrgår så kände jag något jag aldrig känt förut.. T's häl och början på baksidan av smalbenet, ni vet precis ovanför hälen! Alltså vilken lycka, va häftig det kändes! Jag blev så glad att det kom glädjetårar. Jag låg även igår natt och inte kunde sova för att hon va så rörlig i magen. Jag kunde inte låta bli med att lägga handen på magen och känna hennes fot trycka och dras mot insidan av magen. Även idag har hon gjort så med foten. Är som att hon sträcker ut sig över hela magen (från sida till sida).. haha förstår ni vad jag menar? Jag känner henne iaf på båda sidorna samtidigt när hon drar igång ordentligt :)

Jag är hur lycklig som helst som väntar en gosig liten trollunge med min älskade pojkvän ♥ 
Imorgon går vi in i vecka 28 också :) Tiden går, tiden går.. snart vecka 30 :D




(bilden är lånad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0