Frukost

Godmorgon på er. Vaknade riktigt tidigt idag. Älskling drog väl runt 7.20 - 7.30 och då vaknade jag och kunde först inte somna om. Till slut lyckades jag somna om iaf och sov tills en stund efter 9. Sitter nu framför tvn med Dess och kollar på Våra bästa år och äter frukost.

Efter frukosten blir det väl att göra sig iordning och åka mot stan och mamma. Blir att käka lunch där med mamma och mormor. Våfflor med sylt och grädde står på menyn idag. Det är efterlängtat kan jag lova ;) Efter det blir det väl att umgås lite och senare idag åker vi till en outlet och kikar lite.

Men mer om det sen. Nu ska jag fortsätta njuta av denna soliga morgon och min sparkande bebis i magen :)

BYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0