Fåglar som kvittrar

Sitter här i soffan med min morgonrock på mig och fryser som attans. Jag vänder huvudet åt vänster och ser ut genom fönstret där solen skiner och fåglar som kvittrar. Skön dag ute idag! Men jag trivs bra inne också. Ska snart lägga mig i sängen under täcket och försöka vila en stund tror ja. För just nu känner jag mig så här snygg:



Ni som inte är sjuka eller upptagna, ut och njut av denna fina dag!
Man vet aldrig när de blir så här fint igen, med tanke på att varenda gång man tror att våren är på väg så tar vintern och kylan nya tag igen. Så jag hoppas hoppas att våren kommer nu för att stanna. Jag är trött på kylan och vill använda skinnjackan!

Kvitter kvitter.


Kommentarer
Postat av: emma

haha söt du är ;) jag som alltid varit aningen fascinerad av älgar :D haha!



nu tycker jag du sätter dig under ett täcke, ser på massa bra filmer som gör dig glad, och så äter du något gott som just Du älskar. Kanske blir det våfflor? ;)



Tänker på dig och lillfisen, pusss!

2011-03-06 @ 16:25:14
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0