En rubrik är inte det lättaste att komma på ibland.

Sitter i soffan och har nyligen ätit en sen och lätt frukost. Ska nu göra mig iordning och sedan åka mot stan för lite ärenden. Ska även ta mig en titt hos mina katter då mamma jobbar. Bara 1 vecka kvar sen tas stygnen på Zazzie. Ska bli så skönt att få ta av henne kragen/tratten. Märker så väl på henne hur hon tycker den är ivägen när hon försöker tvätta sig och klia sig. Men hon är så duktig, hon har vant sig på ett bra sät ändå, även om den är lite jobbig för henne.

Annars idag händer det väl inte så mycket. Jag ska färga mitt hår och lite sånt äre tänkt. Ikväll är det ju dessutom En unge i minuten, det får jag inte missa :) Tycker sånt är jättekul att titta på! Kikar ni också på det? :)

Nej, måste göra mig klar nu så jag hinner iväg i tid :)
Ha en bra dag, så hörs vi när jag är hos mamma och katterna sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0