Citron

Godkväll, skulle man kunna säga då! Trotsade min hals förut och åkte till lite affärer med mamma. Först och främst så skulle vi köpa citron till mig så jag skulle kunna surpla. Resan tog inte slut där utan vi åkte till lite fler affärer och jag fick med mig några påsar hem faktiskt. Och tro det eller ej men allt jag fick med mig hem är till mig (inget till bebis som jag brukar ha ;) hehe). Kände för att skämma bort mig lite såhär när man är lite sjuk. Så jag har faktiskt fyndat idag. Vad jag har köpt får ni se senare. Ska försöka ta kort på de strax. Hur det sitter och så får ni se imorgon :)

Va iväg och kollade på lite bebisprylar också så klart men de blir inget inhandlat nu. Krikke har sagt att vi ska ta det lugnt ett tag och jag kan väl hålla med. Han kom dock hem med en jacka till henne idag. En mjuk gosig en ;) Enda jag ska köpa när/om de kommer in på barnenshus är en Brio skötväska för jag har 100kr rabatt där så de är ju alltid något. Hittat väskan på babyproffsen men rabatten vore ju lite fin att få utnyttja ändå! Anledningen till att vi ska ha en Brio skötväska är för att vi faktiskt redan har en barnvagn, en splitter ny Brio Sing, helsvart står i vårt sovrum och bara väntar på att få bli använd. Anledningen till att vi redan köpt en är för att den låg på extrapris när vi såg den och vi båda gillade den :) Kan nog lägga in en bild på den här lite senare om ni skulle vilja se?

Nu ska jag iaf ta fram kameran och fota det nya jag shoppade idag.
BRB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0