Chili Con Carne

Har varit på cheerleadingträning och kollat på mina duktiga tjejer. På söndag ska dom tävla och jag kan inte följa med :( Blir 2:a tävlingen jag missat på 11 år. Hoppas på det bästa iaf för dom!

Sitter hos mamma nu och ska laga mat tänkte ja. Eller mamma har börjat så jag ska gå och hjälpa till strax. Blir Chili Con Carne och ris, som jag så mycket tycker om! Får ju passa på att käka sådant när man är på bortaplan då älskling inte är så förtjust i det ;) hehe. Ska äta god mat med hjärtat hemma någon annan kväll, som han tycker om :)

Men nu måste jag skynda mig ut i köket så mamma slipper göra allt själv.
Skriver lite senare!



Bild lånad härifrån!

Kika in där för att se många goda och härliga recept.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0