Ang namn.

Jag har tänkt lite och vi håller nog på namnet till vecka 30 ändå. Jag kände de lite igår också att vi måste ju ha något att se fram emot. Vi är ju helt bestämde på att hon blir en liten T (vare sig hon vill eller ej ;) hehe) Men inte ska ni hänga läpp för det, för jag kommer ge er bilder på vagnen så länge :) Va allt några som va nyfikna på att se den så jag ska visa er :)

Visste ni om att Barnenshus har stor utförsäljning idag på vagnar och i vissa vagnpaket får du även med en bilstol? (om jag fattade det hela rätt). Det är ju lite smart att åka och kika om ni väntar barn och inte har någon vagn än! Nu är det ju här i Karlstad jag sett att de ska ha en kväll med bra erbjudanden, så bor ni inte i Karlstad får vi hoppas att de kör sådana kvällar hos er också :)

Jag ska käka lite rostatbröd nu och sedan dricka massvis med citron. Fortfarande likte förstörd i halsen. Drygt. Vi hörs sen och då med bilder på vagnen! :)


Kommentarer
Postat av: emma

Om jag var gravid och redan visste om könet och listat ut ett namn skulle jag inte avslöja det tills födelsen :)

2011-03-03 @ 13:57:06
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0