Zombie

Fasan va Kristoffer sover länge idag. Han är nog något trött efter att gå upp så jäkla tidigt om dagarna annars. Sen kollade han ju på hockey inatt ganska länge också iofs, men snart får han allt ta och vakna! Har ju tråkigt här :P

Livliga pluttan i magen idag. Hon har varit väldigt lugn i några dagar tills sent igår när vi gick och la oss, då drog hon igång lite mer. Idag efter att jag började käka så har det varit i full gång i magen på mig, riktigt gosigt eftersom jag vet att snart får jag inte känna dessa knuffar och så, för då är hon ju ute hos oss ist :) Åh, vill verkligen ha ut henne nu!!!

Men nej, jag ska nog gå in i sovrummet och hoppa lite på mr snart om han inte vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0