Wihoj.

Mätt som en plätt. Gick upp vid 12 idag och började koka potatis och göra iordning mat. Trodde att Krikke skulle hinna vakna och käka med mig men han ligger fortfarande kvar i sängen. Han va uppe väldigt sent inatt tror ja och kollade på de där när lag i NHL väljer ut spelare. En kompis till han va med där och blev utvald till något lag. Roligt :) Så nu då sitter jag bara och kikar på tvn och väntar på att hjärtat ska vakna så han också kan få i sig lite mat.

Senare idag funderar jag på att åka in och snosa på mina katter men har inte bestämt mig ännu. Kan hända att jag åker dit imorgon också, beror lite på vad hjärtat tänkt sig också. Men vi får väl se! Ikväll är jag iaf sugen på att dra hem någon film man inte sett och bara mysa. Lite sugen på att se The happening, en film från 2008, som står här i hyllan sen ett bra tag tillbaka men som jag ej tagit mig tid eller ork att se. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Den kanske får stå i hyllan och samla damm ett tag till ;)

Som ni säkert/kanske har läst från mitt förra inlägg så blev det ingen värstingdag för oss igår utan de va mest bara slapp på oss. Vilket är skönt för idag känner jag mig mer utvilad och det är skönt för de senaste dagarna har jag känt mig så jäkla sliten, så gött gött!

Nej, ska nog gå in och hoppa lite på mitt kära hjärta och få hans dag i rullning nu :P TTYL.


Hittade ett roligt filter i mobilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0