Tar lite mat på det!

Nu är jag på bättre humör men med en tätare näsa. Kan det va gravidtätan som jag fått smaka på nu tro? Den kommer lite titt som tätt och Krikke är allt annat än lycklig på mig vissa nätter när jag är så tät att jag snarkar ;) haha! Tycker det är lite kul för han är ganska duktig på att göra ljud och knö sig runt i sängen när han sover. Lite snarkningar bjuder jag gladligen på då ;) hehe!

Kycklingen är i ugnen men ska ur vilken minut som helst. Jag blev hungrig när jag började bli piggare och fick då ett sug efter kycklingvingar och ris serverat med Uncle Bens sås :) Nomnom. Så nu ska jag mumsa på det och kolla klart på SATC. Efter det blir det nog någon mer tjejfilm eller om det är något annat bra på tvn! Men kycklingen kallar på mig från köket nu. Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: nicole ninnii karlsson

har du något tips på bra tjejfilmer linda ? :) tycker du ser på film hela tiden!



längtar efter att få se lilla bebisen nu!!! :)

kram på dig!

2011-06-25 @ 23:01:19
URL: http://lillanikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0