Soffhäng!

Ibland tycker jag att det är helt underbart att bara göra ingenting. Det är ju även något man kan klättra på väggarna för också, att inte ha något att göra. Jag har iaf placerat mig i soffan och funderar nu på att dra på någon film. Jag vill så gärna att det hela ska dra igång ikväll/natt så lillan kan komma ut på sitt BF datum som är imorgon, 21:a! Men jag får inse att det bara är att släppa, hon kommer när hon kommer helt enkelt!

Så film då, får väl bli någon som står här i i hyllorna. Har inte bestämt mig ännu ifall de blir någon spännande, rolig eller kanske läskig? Krikke sitter vid sin dator och kollar på något men med lite tur så förflyttar han sig kanske till soffan och joinar mig. Men nu ska jag kika klart på internet, försöker hitta de vi fick med hem till lillan idag och sedan blir det soffhäng och film. Mys då!


Kommentarer
Postat av: frida

Ja herregud ja tycker bara mitt minne blir värre å värre haha.. får va glad att ja får me mej Noel när jag ska gå utanför dörren :P



Asså okej, oj.. blev nyfiken nu, måste nog kolla på va de e för något du har kollat på haha !:P

2011-06-20 @ 18:26:34
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh jag är alltid lika pirrig varje gång jag klickar in här!! Snart snart snart sätter det igång - det är magiskt!!!! Jag längtar till nästa förlossning, det är verkligen det största man kan uppleva och trots smärtan vill man bara göra det igen och igen - så kanske det blir fler än 2 barn här hos oss? haha :D



Tänker på er!! Kramar

2011-06-20 @ 21:03:56
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh jag är alltid lika pirrig varje gång jag klickar in här!! Snart snart snart sätter det igång - det är magiskt!!!! Jag längtar till nästa förlossning, det är verkligen det största man kan uppleva och trots smärtan vill man bara göra det igen och igen - så kanske det blir fler än 2 barn här hos oss? haha :D



Tänker på er!! Kramar

2011-06-20 @ 21:04:29
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh, såg precis att du skrivit hos mig :D Tack! Gillar färgen som den är nu, fast den hade gärna fått vara liiiite mer kall, så jag kör på silvershampo :D

2011-06-20 @ 21:05:09
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0