Regn regn regn..

Har slappat massa idag. Blev in till Bergvik en sväng förut med älskling och svärföräldrarna. Åt lite mat och handlade lite sen hem igen och jag hade då tänkt ge mig ute på en promenad. Jo men vad händer då.. himlen öppnar sig :P Så någon promenad blev det inte då jag inte är speciellt sugen på att promenera i spöregn. Istället tog jag fram en flaska med tan. spray, så hoppas att man vaknar upp imorgon och man ser skillnad på mig och den vita väggen i hallen :P Ungefär så vit känner jag mig! Gött när jag kan börja sola solarium igen, då kvittar ju vädret utanför fönstret!

Nu sitter jag iaf i soffan lite halvt kletig och kollar på tvn. Hoppas sprayen torkar in snabbt nu eller iaf såpass mycket att man kan dra på sig lite slappa kläder och komma ur badrocken som jag har på mig just nu. Får nog bli slapp resten av dagen och kanske någon film för min del! Myspys det till detta vädret!


Jag använder mig av LÓREAL Sublime Bronze - self tanning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0