Nytt till liten!

Tänkte jag skulle visa lite vad som blev med från shoppingturen till T. Blev ju mest köp till henne faktiskt. Men innan jag visar det tänkte jag att vi börjar med att visa en sak vi fick av svärföräldrarna när vi va där förut. Se här :)

En liten speldosa med tre bitleksaker.
Jätte bra och rolig för lillan ju när hon blir lite större :)




I Charlottenberg hittade jag och mamma en skinnfäll att ha i vagnen till vintern och silikonnappar från Avent som ska ge en naturlig känsla och är varmt rekommenderade till nyfödda. I norge så köpte mamma en sängmobil till lillan som vi hittade på rean. Tyckte den va så söt också va den ju nedsatt från 349 norska till 150 norska så det blev ungefär 170 svenska kronor för den. Skitbra ju för de brukar va så jäkla dyra de där sängmobilerna med musik.


En vit skinnfäll till vagnen!



Genomskinliga silikonnappar från Avent!



Och här är sängmobilen!






T säger tusen tack
till mormor, farmor och farfar för de nya sakerna!
Och självklart säger hon tack till sin mamma också för de nya sakerna ;) 
Jag köpte ju ändå napparna :P haha


Kommentarer
Postat av: fia

avent är skit bra!

hade först MAMs nappflaska, den fungerade men var lite jobbig, men avents nappflaskor är skit bra också, ifall du skulle behöva börja med flaska! =) finns massa braiga anti-kolik flaskor så dom inte får mycket luft i sig när dom äter.. Nä, det märket gillas hårt =)

2011-06-03 @ 09:53:56
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: emma

Jättefina saker :D vad snäll Chris är som hjälper till så mycket :D T kommer bli bortskämd av sin söta mormor ;)

2011-06-06 @ 09:30:36
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0