Mer sol!

Ytterligare en dag med massa sol. Blåser gör det ju tyvärr en hel del. Inatt så blåste de så det knakade i fönstrena här hemma, men de va mysigt! Tror ni inte att min kära älskling skulle ta med mig på en nattpromenad som jag ville då? :) MEN jag låg redan i sängen när han sms:ade och då va jag så trött så jag inte orkade lyfta på arslet :P Kanske lyckas ta med han senare ist? ;)

Nu har vi nyss käkat, köket bjöd på fiskpinnar med mos. Nu lutar det åt att vi ska städa, tråkigt men behövligt. Senare så ska vi in till stan och kika på Starboys som spelar på Sandgrundsudden. Lär nog bli en hel del folk som alltid. Kan va kul att driva runt där lite och kika på lite folk och lyssna på roliga låtar och vad de (Starboys) nu kan hitta på.

Men nej, vi ska ta tag i städningen här nu så jag kan få ta mig en dusch sen. Skriver lite senare igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0