Med regndroppar utanför mitt fönster..

.. så kan jag nog ta på mig lite av skulden. Dödade en spindel för en stund sedan. Den hängde precis vid min balkong dörr och åt på en mal. Jag hatar spindlar och skriker typ när jag ser dem! Jag själv tyckte jag va modig som vågade smälla till den med en sko :P haha. Men jag räddade iaf en skalbagge som va inne här och vandrade förut. Slängde ut honom i gräset så där va jag ju snäll iaf :P

Har för en stund sedan "hjärtat" lite med Krikke på fb (var gulliga mot varandra på fb) och även snackat lite med honom i telefon nyss om lite saker. Underbara älskling :) Finns ju människor som är helt slut i huvudet ju. Hoppas verkligen att det löser sig och att lagen kan sätta stopp för det som hänt nu. På tal om lagen och en annan sak så fick Krikke sitta i polisförhör igår på jobbet då han blev vittne till en stöld. Krikke skratta till lite efteråt och sa att han och en vakt på Nöjes lekte Beck ;) Skämtosido!

Nu mina vänner säger jag såhär:


För det är jag värd! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0