Liseberg!

Börjar bli riktigt sugen på att åka till Liseberg nu! En resa till Liseberg är planerad någon gång i slutet av juli - början av Augusti, då är ju även pluttan ute och ska med :) Kristoffer åker förhoppningsvis med oss då och det känns jättekul :) Ja, jag åker ju inte dit själv med pluttan även om Krikke skulle känna att han inte vill med, utan i min släkt så har vi alltid åkt till Liseberg 1 gång per år. Vi är då ett gäng med mina mostrar m gubbar, kusiner m pojkvänner och deras barn, mormor och mammi! Vi har alltid kul ihop när vi samlar ihop oss vilket brukar bli ett x antal gånger per år. Vi är ganska tajta och det är kul! Vi kusiner har ju praktiskt taget växt upp som syskon ungefär! Men iaf tillbaka till ämnet.. Liseberg! Eftersom jag inte åker speciellt mycket karuseller längre så blir det perfekt att dra runt lillan där inne i vagnen och spela på massa roliga hjul. Självklart åker man väl något kanske men så då får mormorn agera barnvakt i några minuter eller om jag drar med mig mormorn så Krikke får ha lillan :) Men ska se om han kanske ska ta med sig en kompis så kan dom springa och åka massa karuseller medans jag spenderar pengar och vinner massa godis och skit :D haha.

Här är lite bilder från förra årets tripp..


Jag och Emelie (kusinbarn) åker i båtarna! Snosan :D


Jag och mammi med några vinster!


Mormor gillade blommorna ;)


Linslusar!


fr.h: Moster siv, kusin ingela med Hampus i magen och sötaste Emelie, ingelas första.


Jag och mamma, några vinster senare och x antal slantar fattigare ;)
Precis som det ska vara!


Om ca 1 ½ - 2 månader så, då jäklar :)
LÄNGTAR! Älskar verkligen att göra dags resor till olika roliga ställen.
Älskar att vara ute och resa överhuvudtaget :)


Kommentarer
Postat av: emma

vi är i Liseberg nu! :D Eller just nu är vi på hotellet i GBG, men tvådagars med liseberg är inte helt fel ;)

2011-06-10 @ 21:56:40
URL: http://emja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0