Kan man ha tråkigare?

Jag har så tråkigt att jag börjat greja här hemma igen, med städ och så alltså. Jag tvättar, vikt in massa kläder, plockat ur diskmaskinen och kört igång den med rengöring och när det är klart så ska nästa lass med disk i. Tvätten ska hängas om ett tag och en ny maskin ska igång. Skulle behöva dammsuga men funderar på att ta det imorgon och bege mig ut på en promenad sen när allt detta är gjort ist. Vi får se hur det blir!

Vad gör man en dag som denna egentligen.. Vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: fia

haha, ja, hade cornelia gått över tiden så hade hon vägt över 4 kilo!



men sen kan det vara så ocksåå att de stannar kvar längre för att de vill lägga på sig mer! så det kanske är en liten som lägger på sig ;)



när brukar man prata om igångsättning då?

2011-06-25 @ 18:07:21
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0