Jag ska sluta!

img_3131 (MMS)

Film blev nedröstat så istället ligger vi och kollar på 100 höjdare med Filip och Fredrik. Sjuka dom är ibland :p Jag och krikke har legat och pratat med lillan i magen, sagt att vi tycker hon ska komma ut nu. Det är mycket tjat om det men jag tror inte ni förstår vad mycket man längtar nu och va lite tålamod man har. Jag skulle helst vilja släppa de bara och bara känna att hon kommer när hon kommer, men det är verkligen svårt. Men ska iaf försöka prata om något annat än bara vår längtan. Jag lovar!


Kommentarer
Postat av: emma

Klart det är svårt att inte tänka på det, det är ju dags när som helst och det är ju det enda som snurrar runt i huvudet :) Hoppas hon kommer snart, hon är sååååå efterlängtad!

2011-06-20 @ 09:02:22
URL: http://emmavarupptaget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0