I'm up!

Sitter och glor på tv och funderar över min dröm inatt, även min vän Josefin drömde konstigt om mig i natt. Hon drömde att min slempropp gått och att jag då åkt in till sjuhuset.. hmm, lite väl att åka in för det kanske :P Själv drömde jag att mitt vatten gick så jag stod i en fabrik som jag hade näst intill flytt ifrån övervåningarna för att det började brinna. En arbetskollega ljög om mig för chefen för att rädda sitt eget skinn och det va när jag skulle försvara mig till chefen som chefen sa att jag måste åka ändå eftersom att vattnet hade gått. Jag tittade ner och såg att mina byxor var blöta, men jag hade inte känt något i all stress att springa ifrån elden (tydligen). Fick ringa upp Krikke och skrika till honom att vattnet hade gått. Kommer ihåg att han svarade "ja men va kul. Du ser, det går framåt ändå" hehe. Sen satt jag i en bil med mamma på väg hem och då vaknade jag. SUCK.. jag vill ju att vattnet skulle ha gått men kanske inte på en brinnande fabrik :P Vaknade iaf upp bredvid världens vackraste pojkvän och fick ett vackert leende av honom innan både han och jag somnade om igen.

Nu är jag iaf vaken igen och uppe och har tänkt göra mig lite rostat bröd (om vi har kvar de) till frukost och det skulle ha suittit fint med ett glas iskall mjölk men har ju ingen mjölk kom jag på. Får köpa med det sen. Senare idag ska jag in till stan och luncha med mamma. Hon ville bjuda mig på lunch idag så det får det bli innan hon börjar jobba k 14.00 och jag ska hem och hänga lite tvätt och tvätta handdukar och badrocken. Ikväll tror jag att jag ska bjuda min älskling på hemmagjord pizza och kanske se på någon bra film! :) Skönt att dagen kan gå undan lite då jag längtar tills imorgon, är nämligen dags för ett BM besök igen då (förhoppningsvis mitt sista innan förlossningen). Ska dock inte få gå till min vanliga då hon har en liten semester så ska till någon annan tjej ist. Men idag går vi in i vecka 40 iaf! Låt oss hoppas på att vi slipper gå in i vecka 41 om en vecka, men känns lite som att jag kommer göra det ändå! Ska kryssa lite på listan sen med gissade datum osv. Men nu får det bli dags för frukost!

Vi hörs sen goa läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0