Hemma igen!

Då är man hemma efter ett antal spring på olika apotek, mat och fika hos mormor och en liten tripp med ärende med Johanna. Massa gos och lek med Elliot också självklart! Idag satt han ju jättebra på min mage när vi sprang runt hemma hos mormor. Bra bord/stol den där magen man har ;) Snart är den borta, får ju passa på att utnyttja den! Tusen tack mormor för maten, det va riktigt gott! Hon bjöd på pasta och kycklinggryta med kantareller i. Mums :)

Nu strax ska jag ta och fixa mat, är himla hungrig faktiskt och känner även att en halsbränna håller på att smyga sig inpå. Ska efter maten packa ner vår "gravid bok" som man får skirva vecka för vecka i i vår packade bb väska. Det är nämligen så att i slutet av boken så ska man skriva i datum, vikt osv och även notera ner lite om förlossningen. Så när man får det lite tråkigt där uppe (om man ens hinner få det med en nykläckt bebis) så kan jag ju sätta mig och skriva i den! Måste även fylla i för vecka 40 och 41 kom jag på. Men men, det görs sen. Nu ska jag greja mat, magen kurrar på bra här!

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0