Hej martin!

Från Martin - De är sällan man hör nånting om Krikke, hehe. Kul att han gjort en tatuering! vad blev det för något? Måste säga att jag har samma stil som Krikke, kläder, korset på halsen och dylikt. Ser att han gillar tapout kläder, kan rekommendera en affär i Stockholm, som heter Fashiongate (fashiongate.se), dom har allt från Tapout och Affliction m.m. Ta hand om er!!!


Hej Martin! Jaså tycker du? :P Jag som trott att jag hållit en ganska bra nivå ang skrivandet om Krikke. Inte för mycket så det blir tjatigt men inte heller för lite så ni vet att han existerar. Nu när jag tänker efter så har det kanske inte varit så mycket om honom. Men kan säga såhär, väääärldens goaste kille och en helt underbar blivande pappa :) hehe. Han fortsatte att bygga på sin arm. Han har någon dödskalle, vingar, knogjärn, kort.. ja lite allt möjligt. Kan ta en bild när de läkt lite bättre eller när den är helt klar och visa dig om du vill. Ja han gillar Tapout, MM, Famous och sådana märken så jag ska absolut hälsa att du tipsat honom :) I framtiden lär det bli mycket om Krikke och T (vår dotter) här i bloggen just med bilder och så då jag förmodligen kommer knäppa miljontals på dem när de gosar eller gör något kul :) HA det så bra nu Martin och kul att du läser min blogg!



Älskling och Lindberg -09



Krikkisixx!


Kommentarer
Postat av: emma

Va, jag som tycker du skriver om honom minst varje dag :O haha, konstigt att han "Martin" tyckte du inte gjorde det.. :P

2011-06-06 @ 09:28:40
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0