Gött ändå!

img_6653 (MMS)

Bild från igår på jobbet. Sista passet igår nu då och de känns lite skönt att få känna att det inte är något mer på ett tag nu. Nu ska jag fokusera på min lilla familj och vår älskade dotter som förhoppningsvis vill titta ut snart :p Jag kanske kommer jobba några pass i höst på nöjes för att få in lite extra pengar men de kommer inte vara lika ofta som jag jobbat hittills då jag praktiskt taget har jobbat nästan varje pass som funnits att jobba på. Jag vill ju självklart hitta en dag jobb när det är dags att börja jobba igen ordentligt så jag kan släppa allt som har med krog jobbet att göra. Ja trivs men som sagt så kan de va skönt att vara ledig på helgsnätterna när man har lillan. Men men, som sagt så har jag nog inte gjort mitt allra sista pass på nöjes riktigt än, men iaf det sista innan lite ledighet och mammalivet tar fart! Känns spännande, jag är redo nu! Tror ja... ;) hehe


Kommentarer
Postat av: Saraemelie

Vilken stor mage :)

2011-06-11 @ 22:42:33
URL: http://saraemelie.webblogg.se/
Postat av: emma

Vet att du är redo det märker man :) och du kommet bli en fantastisk mamma! <3

2011-06-12 @ 10:48:47
URL: http://emja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0