Datanörd!

Ja han är lite av en datanörd min kära man, men det är väl bra att han kan roa sig med något. Han och hans kompisar har iaf hittat ett "nytt" spel att spela gratis online som de alla gillar så nu sitter de på skype och tjattrar och spelar, haha! Ja ja, jag vet ju vart jag har honom om dagarna nu iaf :P Och nej det är inget överdrivet. Han kan allt slita sig från datorn om det är något eller om vi ska göra något! Men lika go är Krikke för det :)

Det fick bli makaroner och bacon med smält ost på till lunch för mig idag, Krikke tog köttbullar ist för bacon. Jag hade ju tänkt ta mig en promenad men nu öppnade himlen sig och det spöregnar! buhu.. :( Hoppas det ger sig tills ikväll så man kan komma ut på en liten promenad då. Blir väl iväg lite senare och handla också, då kvittar det ju om det regnar. Fortsätter det så får det nog bli med lite minimorötter hem och krypa upp i soffan eller sängen lite senare ikväll och se på någon mysig film! Nu drar åskan igång också, mysigt :D

Fick en förfrågan från Emma om att ta lite mer vardagliga bilder på mig och lägga upp i bloggen så ni får se mer av mig och magen. Jag har faktiskt tänkt göra de men har inte blivit av. Skulle tagit igår men blev lite bråttom när vi skulle åka in mot stan! Lovar att jag ska bli bättre med det :) Jag börjar ju fläska till mig i kroppen nu mycket pga vattnet som jag har i kroppen. Mina fotleder är inte längre nätta och smala utan går mer ihop med mina vattenfyllda vader, haha! Ja ni, låt mig säga såhär: jag har sett bättre ut ;)

Kan bjuda på en annan bild så länge som togs häromdagen.


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Vad fint.

din mage, sen lite ut som ett ägg ju :p hihi, mys ju !



Altså, andra brukar svullna upp som en jag vet inte vad. och se ut som kortison kanske, som gravid eller så. kan ju lätt bli så.. mm.. men det tycker jag inte du gör. du är fin även att du är gravid. inte alla som lyckas med det :) hehe. hoppas du känner dej lika fin också :) men förstår att det måste kännas jobbigt med magen nu och så. men njut ändån, även att jag vet att det är jobbigt nu det sista. och svårt att njuta ju. jo men så är det ju. men sen poff, så är magen borta ju. aa.. det går så fort dem sista veckorna ju :) men vi är allt nyfikna på, vem som har bott där inne i din mage :) dem e så goa bebisarna ju :) såå söta att kolla på ju :) Men i alla fall, om jag inte skriver något mer, innan det är dags för dig. så skriver jag nu då, ett lycka till :) hoppas allt går bra och så. å hoppas du håller oss uppdaterade även efter hon kommit ut, med mycket bilder och så :)

2011-06-06 @ 15:24:07
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Åh! Vilken vacker bild Lindis <3

2011-06-06 @ 23:00:05
URL: http://emja.webblogg.se/
Postat av: fia

så fin:)



jaa, vilken tur hon hade då;) nää, men jag tror att det gör lika ont att föda en stor bebis som en liten, fast egentligen, själva födandet gjorde inte ont tyckte jag, alltså det sved inte när hon åkte ut tyckte jag, det är mycket jobbigare innan..

så äh, stor som liten, känns nog lika ändå;)



2 veckor är ju ingenting! tänk om du får nästan på BF som mig, då är det ju när som heeelst!:d

2011-06-07 @ 08:37:59
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: EMMA

Jätte fin bild!! :)

2011-06-07 @ 17:16:19
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Men guuuud vad du är vacker!! Kära, kära du!!! <3

2011-06-10 @ 17:06:14
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0