Craving?

Kom hem för en stund sedan efter att ha varit hos Ida, Tommy och Tuvis. Tommy tyckte jag skulle sluta vara så gravid hela tiden och sätta igång och föda nu. Jag kan väl inte annat än att hålla med honom, hah. När jag satt hos dem och kollade på A-team (tror ja det va) så kom det ett litet sug efter vattenmelon. När jag och Krikke sedan drog oss hemåt så kom det mer och nu är suget stooort efter både vattenmelon och jordgubbar med grädde! Får nog bli en liten tur till affären sen ändå ;) Kan ju då passa på att fixa lite gottit att ha under helgen då också. För mig blir det nog mycket frukt faktiskt!



Brukar ni få något riktigt starkt sug efter något så ni bara måste ha det?


Kommentarer
Postat av: fia

ja det ska jag bannemig göra, dom lär ju göra nya såna också, först var det gråa tror jag och nu vita.. en rosa skulle vara sött också:D

2011-06-17 @ 17:14:34
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej sötnos! :) Jag spanade tavla till Tuva och jag hade faktiskt gjort en det senaste. Är det en rosa, gul med en prinsesskorna på? :) Har du kikat om det är min logga på tavlan? : ) Kram

2011-06-17 @ 22:09:56
URL: http://lindablom.se
Postat av: Marie

Under min mammas graviditet hade hon jättestort sug efter vattenmelon, hon skulle ha hur mycket som helst! Problemet var ju bara att det var typ november-mars hon hade detta sug, gärna mitt i natten. hahaha stackars pappa fick åka runt hela stan i jakt på vattenmelon :)

2011-06-18 @ 13:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0