Bortskämd!

Kom hem för en stund sedan efter att ha varit hos Ida, Tommy och Tuva. Där blev det massa babbel medans grabbarna målade på huset. Efter ett tag så gjorde Ida mat till oss alla. Hon bjöd på grillat, färskpotatis, sallad och lite olika såser och gräddfil. Det va verkligen super gott! Tusen tack för det och för att du skämde bort mig ikväll med mat Ida :) hehe. Ibland är det så skönt när någon lagar maten åt en :P Ska absolut bjuda tillbaka, men det får bli när T kommit ut!

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska se på Ghost whisperer kl 22 eller om jag ska kolla på någon film ist.. hmm? Ghost whisperer är ju jäkligt bra så mja.. får ta mig en liten funderare på det där, men lutar åt G.W.



Har ni sett det?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: audition som jag gjorde var för ett sångprogram som 3:an kommer att köra i höst. Om jag kom vidare får jag veta i slutet av juli, det jag väntar svar på är ett jobb jag har sökt. Men då jag inte hört något så antar jag att jag inte fick det. Så det är lite deppigt här just nu =/ Jag ville verkligen ha det

2011-06-14 @ 21:41:17
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

tack för dina peppande ord =) jag hoppas att besvikelsen lägger sig imorgon o att jag vaknar med lite mer energi.



Ja det vore superkul att vara med i något sånt program, får se hur det går =)

2011-06-14 @ 22:35:08
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Jag kollade mycket på det innan, då gick det dag tid. Men när går det ny och på vilken kanal? :)

2011-06-15 @ 08:27:42
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: emma

Åh, det är ju sååå bra!

2011-06-15 @ 09:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0