Amilia, tack för dina ord!

Vill börja med ett inlägg med att tacka Amilia som gett mig en lång och väldigt personlig kommentar om sig själv och en bit ur sitt liv. Jag uppskattar verkligen det du skriver och att du kan vara såpass öppen om just er lycka (och ert under Lyckah). Jag blir glad av dina ord när du skriver att jag kommer bli en bra mamma. Sånt känns bra att höra av alla av er som skrivit de :) Amilia, jag kan förstå lilla paniken när blödningen satte igång och oftast så är det bara normalt att man gör det när det är dags. Men med din "bakgrund" på vad som tidigare hänt så förstår jag att du blev orolig!

Självklart får ni se något kort lite då och då på vår lilla :)

Stort Grattis och kram till dig, din pojkvän och er lilla Lyckah! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

När var det räknat att eran unge skulle komma? :D

<3

2011-06-20 @ 12:22:25
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Amilia

Tack Linda för det här inlägget, det värmde mig ordentligt! Nu blev jag såå glad!

Ta hand om dig nu, vem vet - lilla T kanske också kommer BF + 2 ;)



Kraam

2011-06-20 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0