Vid datorn, äntligen!

Inte haft igång datorn på länge nu känns de som. Blivit endel mms-inlägg då jag faktiskt inte haft tid att dra igång datorn. Jag har iaf fått mina kläder från Nelly som jag visade er i fredags att jag beställt, Inte provat dom än men ska göra det strax här. Vi har även fått lite paket till Tyra från min farbror och hans Inger och från min kusin Ida och hennes Johan :) Jättesöta kläder, tusen tack!

Kl 12.00 idag var jag och Krikke på Nöjesfabriken för ett möte med chefen inför höstens arbete. Det va ett bra möte tycker ja och det är nu dags för mig att leta efter lite arbetsvilliga människor. Ska se om jag kan leka lite viktig och kanske ha lite intervjuer ;) haha. Nej riktigt så kanske det inte blir men ska kolla med lite folk jag känner. Nu ska det in nytt och fräscht folk, härligt :) MEN kommer sakna de gamla såklart, underbara brudar och Simon R! Efter mötet drog vi till barnens hus med Tyra's mormor och köpte 2 pyjamaser, påsar till blöjhinken (PISS DYRT!!!), en flask-borste och solskydd att sätta i rutan på bilarna för Tyra's skull.

När vi senare kom hem från stan fick vi besök av mina kusiner Ingela, Ida och Johanna (Tyra's gudmor) samt hennes Adde och alla barnen :) Blev fika, massa prat och nästan svimmat av av värmeslag ungefär. Fy tusan va det är varmt i vår lägenhet, något jobbigt ibland. Var iaf väldigt trevligt att ha dem här då de flesta inte sett hur vi bor ännu :) Tyra fick sig lite gosande också, mysigt det!

Nu ska jag prova lite kläder här. Hade tänkt ta kort på mig och visa hur jag ser ut nu snart 3 veckor efter förlossningen. Ska se om jag hinner få ihop ett sådant inlägg sen! Kram så länge!


Åå, maaagen ♥
Även om det inte blir på lääänge, så längtar jag till nästa graviditet. Sååå gosigt!


Kommentarer
Postat av: sara skalstad

Hej! Jag är intresserad av att arbeta på Nöjesfabriken, du kan maila mig om det är aktuellt :) Vet inte om du kommer ihåg mig, Sara Skalstad, vi jobbade ihop på Smart1AB för en herrans massa år sen :P [email protected]



kram kram ha det fint!

2011-07-21 @ 20:43:55
Postat av: Sandiie

Öh! Ja vill!!! Vi lär ju jobba tillsammans! As kul ju! Välj mig välj mig!!!!!!!

2011-07-21 @ 21:11:24
URL: http://Saandiiie.blogg.aw
Postat av: Malin

Hejsan! :)



Jag är med i en foto tävling och skulle behöva lite röster. Så du kanske skulle kunna rösta på min bild? I detta inlägg http://blackeys.blogg.se/2011/july/utkast-juli-12-2011.html#comment är bild 7 min, säg till om du röstar. Så blir du länkad som tack. kram

2011-07-21 @ 21:46:11
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: fia

längtar jag med!! fast vi kör nog på en till rätt snart, eller inte rätt snart, men ett år kanske?:P johan tycker att vi kan försöka med en redan nu... hmm.. haha

2011-07-21 @ 22:17:33
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Linda Ö S

Jag kikar nog in med CV ;) Och du, när du går på stan med prinsessan och mamma så får du ha öronen med dig! :) Vill ju hälsa på er båda :))Både jag och mor. Kul att du uppdaterar så bra också, trots mycket jobb med liten :) KRAM

2011-07-21 @ 23:07:15
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Trots att jag hatade att vara gravid (jag hade så ont i ryggen att jag blev sjukskriven) så längtar jag redan till nästa gång och tänkte nog köra nästa sommar igen :)

2011-07-21 @ 23:32:17
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0