Sola solarium efter förlossning?

img_1111 (MMS)

Fan ja måste börja sola igen nu när pluttan är ute. Någon som hört något om att sola solarium efter en förlossning? Har ju gått 3 veckor på fredag. Borde väl inte va några problem att sola nu? Måste bli bruuun. Kan ju inte visa benen alls nu ju. Är väl tur i oturen då kanske att vädret inte tillåter en att visa benen. Kallt och regn. Men jag har ju köpt värsta sommarklänningen så ja vill ha bra väder och en brun kropp, gärna på ett knäpp med fingrarna!


Kommentarer
Postat av: Janika

Man har ju fortfarande en massa hormoner i kroppen så du kan bli fläckig men man kan ju börja med kort tid och sen öka så märker du ju om du börjar bli fläckig :)

2011-07-18 @ 09:57:36
URL: http://mumintrollska.spotlife.se
Postat av: Anonym

Varför inte spraytanning?

2011-07-18 @ 10:31:23
Postat av: Anna

Sola på du, du märker ju om du får fläckar,börja med lite tid. jag har under alla mina grav aldrig fått fläckar eller efter har då solat ute/och solarium. dock kan jag rek dove sun cream om du bara vill bli brun i ansikte o ben=)



ook jag tycker inte det är ok precis som du att kommentera sin egen blogg om man skryter, finns så många som gör det tyvärr!



Hoppas ni mår bra allihoppa!

2011-07-19 @ 08:22:43
Postat av: frida

När jag fråga om de så fick ja svaret att de va ok att göra de när man slutat blöda där nere och var läkt !:)



Och sen även som dom ovan säger, man kan ju bli fläckig, men de vet man ju inte förrän man provat!:p



Så ere ju läkt så ere ju bara å köra :D

2011-07-19 @ 16:18:01
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: nöffie

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA LÖSNING !!!!!

2011-07-19 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0