Nya kategorier!

Jag har nu gjort iordning 3 nya kategorier.



Livet som mamma - där kommer jag skriva om saker som hör till mammalivet

Tyra - här hamnar alla inlägg som har med Tyra att göra. Vissa inlägg kanske hamnar i kategorin Livet som mamma men är det bara om Tyra så hamnar det här!

Förlossningsberättelse - Här kommer min berättelse om förlossningen att hamna. Kategorin är ännu tom men jag kommer skriva en berättelse så fort jag känner att jag har tid och ork till det. Kan iaf säga att den kommer komma i 2 delar! Den första kommer komma upp här inom kort!



Hoppas ni kommer gilla det nya som blir i bloggen nu. Nu går vi från att vara blivande mamma till att vara mamma! Jag älskar att vara mamma. Tyra är det bästa som hänt mig och jag ångrar inte en sekund att vi skaffade oss henne! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Nu var det längesen vi fick se lilla Tyra, så hoppas du bjuder oss på en bild på henne snart ju :) aa.



Sover hon bra då? och flyter allt på och så, med henne eller? hoppas :)

2011-07-06 @ 21:59:24
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Bra att du delar upp allt lite, lättare att läsa då :) Puss

2011-07-06 @ 23:19:45
URL: http://emawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0