Morbror!

Idag får vi lite besök, Tyra ska träffa sin morbror för första gången :) De kommer om en halvtimma ungefär så jag ska väl försöka få lite ordning här innan. Blir lite fika och snos såklart! Josefine A är här nu och snosar på Tyra så jag får lite tid att greja lite och fixa innan de andra kommer.

Annars idag blir det lugnt. Tyra ska få bada ikväll och bli lite mjuk med babyolja :) Ska bli kul att se om hon gillar att bada eller om det blir hysteriskt skrik kanske, hehe. Men det ska nog gå bra! 

Medans gästerna är här så kommer det komma upp lite bilder från Hampus kalas som vi va på igår. Gör i ordning ett tidinställt inlägg så ni kan kika in lite senare och kolla om ni vill :) Återkommer när det blir lugnt i här hemma igen!



En gammal bild på mig och min lillebror :P Tror den är från tidig sommar -08!
Haha lite små hemsk men man ska ju bjuda på sig själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0